Meld deg på

En by med mindre forskjeller. Bli med på en innføring i MDGs sosialpolitikk med Anna Kvam!

Hvor

Tveten Gård, Hovedhuset
101 Tvetenveien
Alna, Oslo 0671

Oddveig Nygård

Veibeskrivelser i Google Maps

Når

15.09.2022 KL.18:00

Alna MDG inviterer til skolering om temaet MDGs sosialpolitikk og hvordan vi kan redusere de sosiale forskjellene i Oslo. MDG-politiker Anna Kvam holder skoleringen.

Oslo er, som vi vet, en flott by med mye mangfold og muligheter, men også en by der deler av byens befolkning sliter med levekårsutfordringer som vanskelig kan løses på individnivå alene. Hvordan kan MDGs sosialpolitikk sørge for mindre forskjeller og bedre fremtidsutsikter for de vanskeligstilte i Groruddalen? Bli med på samtalen om hvordan dette skal løses og vær med på å påvirke hva vi går til valg på i 2023!

Etter skoleringen skal vi ut og snakke med innbyggere i området. Vi vil spørre dem hva de synes er bra med å bo akkurat her, og hva som kunne vært bedre. Og vi ønsker å be om deres meninger om hvordan Oslo kan bli en god by å bo i for alle.

Hovedhuset er det største hvite huset på Tveten Gård. Gården ligger midt mellom Tveita og Hellerud T-bane.

Er du medlem av Alna MDG? Meld deg inn i facebook-gruppa vår, så holder du deg oppdatert på hva som skjer i lokallaget vårt.

Velkommen!

Vil du vite mer?