Meld deg på

Digitalt møte: Om Vårslepp (= stortingsgruppas innspillskampanje :)

Hvor

Zoom:
Zoom: https://us02webzoomus/j/81131941928
Nasjonalt 0000

Eva Berge

Veibeskrivelser i Google Maps

Når

02.05.2022 KL.20:00

Har du lyst til å lære mer om Vårsleppet, samle innspill selv eller samle lokallaget utendørs? Kampanjen går 23. mars- 23. mai. Vi møtes på Zoom for digitalt info/inspomøte 🌍💥🍀! Hele styret og alle interesserte grønne folk kan være med.

Zoomlenker til møtet: https://us02web.zoom.us/j/81131941928

Mer om kampanjen

Mer om hvordan det kan gjøres i praksis

De er i gang med kampanjen flere steder i landet og snart kanskje også hos dere? Det dreier seg om å samle politiske innspill til Stortingsgruppa som ønsker seg svar fra alle slags folk folk på fem ulike tema. Til og med 24. mai kan vi alle være Stortingsgruppas rådgivere, både ved å komme med innspill selv og ved å be folk rundt oss svare på spørsmål i MDG-appen.

Vi har økologiske solsikkefrø og frøposer som dere kan dele ut når dere samler innspill.

Frø og poser kan dere bestille i app.mdg.no, og så kan lokallaget samles og brette frøposer sammen – for eksempel ute i sola med noe godt å spise/drikke. En veldig lavterskel aktivitet og en fin måte å bli kjent med nye medlemmer!

MVH Team Innspill
v. Harald Berger og Eva Berge