Digitalt intromøte med Rasmus Hansson

Veibeskrivelser i Google Maps

Når

26.10.2021 KL.19:00

Er du nytt medlem i MDG? Kom på digitalt intromøte med Rasmus Hansson!

På dette møtet vil du bli bedre kjent med Rasmus og partiet, og få vite mer om hvordan våre nye stortingsrepresentanter vil jobbe på Stortinget og om komiteene de vil sitte i. Rasmus vil også fortelle om hvordan MDG vil jobbe nasjonalt de neste årene for å fremme grønn politikk som tar klima og natur på alvor samtidig som vi drar de andre partiene i en mer bærekraftig retning.

I tillegg vil Rasmus vise deg alle de forskjellige måtene du kan engasjere deg på i partiet fremover om du ønsker å være med på å bygge og videreutvikle partiet over hele landet. Lokalvalget i 2023 nærmer seg og det innebærer mange interessante muligheter for viktige gjennomslag for natur, klima og andre viktige saker som du kan være med på å vinne frem i ditt lokalsamfunn.

På slutten av møtet vil det være spørsmålsrunde hvor du kan spørre Rasmus om det du lurer på rundt grønn politikk.

Møtet foregår på zoom, og du vil få link til møtet når du melder deg på.

Velkommen!

Vil du vite mer?