Campusaksjon pĂ„ BlindernđŸŒ»đŸŽ“

Veibeskrivelser i Google Maps

NĂ„r

06.09.2023 KL.11:00

Velkommen til campusaksjon! đŸŒ»đŸŽ“

Takk for at du vil vÊre med og fÄ med de siste stemmene!

Det er mange studenter som vurderer Ä stemme pÄ oss, men som trenger vÄre smil for Ä bli overbeviste. ForhÄndstemminga stenger fredag 8. september, og veldig mange studenter forhÄndstemmer. Vi vet ogsÄ at svÊrt mange studenter ikke stemmer i det hele tatt, sÄ det er viktig at vi fÄr folk inn i stemmelokalene!

Du trenger ingen forkunnskaper om MDG eller MDGs politikk for Ä delta, og nye frivillige vil alltid fÄ gÄ med noen som har erfaring. Det er alltid studenter til stede og vi har lov til Ä vÊre pÄ campus. Det er bare Ä komme uansett om du er student eller ikke, og om du er 15 eller 85.

Vi spÞr studentene hva som er viktigst for dem og forteller hva vi kan tilby. Vi vil ogsÄ fortelle om vÄrt hovedbudskap om mÄnedskort til 299,- for studenter. Det er viktig Ä fÄ folk ned fra gjerdet, og inn i stemmelokalene.

Mange nye studenter har et sovende miljÞengasjement som vi kan vekke med eit smil! Mange av studentene som kommer til Blindern nÄ var klimastreikere i 2019, og mange kan stemme pÄ eller bli med i MDG om vi mÞter dem pÄ campus.

Det er forÞvrig meldt strÄlende sol!

OppmĂžte: Georg Sverdrups Hus

Tid:  11.00 - 13.00