Stans gondolplanene!

Foto: Wikimedia Commons

Bymarka i Trondheim er under press. Nå må vi få på plass en markalov etter modell fra Oslo. Da vil marka som vi alle er så glad i få nasjonal vernestatus! En markalov vil gjøre det vanskeligere å gjennomføre større inngrep i det som er et felles viktig rekreasjonsområde for unge, gamle, spreke og uspreke Trondhjemmere. I marka finner vi også et yrende dyreliv som må tas vare på. En markalov vil ikke hindre utbedring og opprusting av stier og passasjer. La de kommende generasjonene få oppleve vår fantastiske nærnatur slik vi opplever den i dag.
Skriv under oppropet vårt for en markalov for bymarka i Trondheim:

106 personer har signert av målet på 2,000
Når du signerer samtykker du til at vi kan holde deg oppdatert om denne saken og vårt arbeid. Vi respekterer ditt privatliv. Du kan når som helst melde deg av. Les mer i vår personvernerklæring