Avis-aksjon (22. april)

Veibeskrivelser i Google Maps

Når

22.04.2021 KL.17:00

Det blir en avis-aksjoner den 22. april (når du kan mellom 17.00-20.00) og vi gleder oss til å ha deg på aksjon. Siste måling nå viser oss på 5,6% oppslutning som gir oss 10 herlige grønne politikkere inn på tinget. Vi trenger hjelp til å opprettholde de gode målingene og kanskje øke dem. Vil du være med så meld deg på! Du vil få informasjon om hvor du kan gå og hvor du kan hente aviser sånn at vi ikke kommer alle samtidig.

Vi kan bruke MDGs Aksjonsappen for å velge ut hvor vi skal gå og å rapportere hvor vi har vært. Den er superenkel å bruke, og kan åpnes på både mobil og dataene (i browser) og gjennom denne linken her: https://app.mdg.no/.

Under aksjoner må vi være flinke med smittevern, noe som betyr at vi må begrense valgkampaktiviteten vår noe. Vi unngår å gå fra oppgang til oppgang pga smittevern, men vi kan legge postkort i postkassene der de står utenfor boligene. Aksjoner som avis-aksjoner legges derfor inntil videre til Nordre og Vestre Aker der det er mange hus med postkasser på utsiden. Dersom du ikke kan akkurat denne dagen, men har lyst til å gå en annen dag er det bare å ta kontakt også finner vi en passende tid.

Vi er glad for å kunne svare på spørsmål hvis du lurer på noe. Bare å ta kontakt.

Håper å se deg der!   

Vil du vite mer?