Miljøpartiet De Grønne

tirsdag 11. mai 2021 KL.18:00 - Oslo

Avisaksjon

Det blir en avis-aksjoner den 11. mai (når du kan mellom 18.00-20.00) og vi gleder oss til å ha deg på aksjon. Vi trenger hjelp til å  øke de gode målingene. Vil du være med så meld deg på! Du vil få informasjon om hvor du  kan gå, samt når og hvor du kan hente aviser (unngå at alle møter samtidig)

Vi bør bruke MDGs Aksjonsappen for å velge ut hvor vi skal gå, samt rapportere hvor vi har vært. Den er superenkel å bruke, og kan åpnes på både mobil og PC (i browser) og gjennom denne linken her: https://app.mdg.no/.

Under aksjoner må vi være flinke med smittevern. Vi unngår å gå fra oppgang til oppgang, men vi kan legge postkort eller aviser i postkassene der disse står utenfor boligene. Disse typer aksjoner legges derfor inntil videre til Nordre og Vestre Aker der det er mange hus med postkasser på utsiden. Dersom du ikke kan akkurat denne dagen, men har lyst til å gå en annen dag er det bare å ta kontakt så finner vi en passende tid.

HUSK å avtale hvor og når vi kan møtes for å få aviser (så vi ikke kommer for mange samtidig).

Vi er glad for å kunne svare på spørsmål hvis du lurer på noe. Bare å ta kontakt.

Google map

Jan Georg Tunes