Miljøpartiet De Grønne

tirsdag 26. januar 2021 KL.18:00 - Borgen valgkrets

Asker MDG Postkasseaksjon med Kristoffer Robin Haug - AVLYST!

Mandag 25. januar: Gitt de nye Corona-restriksjoner velger vi å avlyse dette arrangementet. Alle som var påmeldt er blitt informert pr epost. Takk til alle for oppslutningen - vi prøver igjen så snart forholdene er bedre!

Vi øver oss på å gjennomføre postkasseaksjoner! Bli med oss på en deilig tur der vi sammen legger ut trykket materiell i postkasser. En smittevernvennlig og effektiv aktivitet, som samtidig er sosial! I kveld skal vi ha besøk av Kristoffer Robin Haug. Kristoffer Robin er andrekandidaten vår på stortingslista for Akershus. Han er stortingsvara i dag, fylkestingsrepresentant i Viken og helsepolitisk talsperson for De Grønne. Han har jobbet mye med skolering, kommunikasjon og grasrotaktivisme i partiet, og er opprinnelig utdannet forsker (nanoteknologi) fra UiO. Han skal holde en kort apell før vi starter.

Oppmøte: kl. 18:00 ved Borgen Ungdomsskoles hovedinngang (Buss 281 - 'Borgen' - går fra Asker togstasjon hvert tiende minutt og bruker 5 minutter opp til skolen.)

Avslutning kl. 20:00.

Borgen valgkrets