Miljøpartiet De Grønne

lørdag 12. juni 2021 KL.15:00 - Montana

Aksjonsfestival: 2. aksjon🌿Lørdag 12. juni🌿Bergen☀️🏠💚

Bli med på aksjonsfestival og sommeravsutning 12 - 13. juni i Bergen! Da samles frivillige fra hele fylket i Bergen til aksjonshelg for å mobilisere til tidenes grønneste stortingsvalg!
Det blir en helg med husbesøk, grilling, turaksjon i fjellet, og forhåpentligvis is i solen 🍦☀️ !

PROGRAM:

LØRDAG
1200 - 1230 Oppmøte og velkommen ved Montana vandrerhjem
1230 - 1430: Husbesøk aksjon 1 med is
1430 - 1500: Lunsj. Ta med matpakke
1500 - 17:00: Husbesøk aksjon 2
1730 - 2100: Sommeravslutning ved Montana. Grilling, leker, mm. Ta med egen grillmat. Pass på 1 meters avstand.

SØNDAG
0900 - 1200: Turaksjon med hurtigundersøkelser om friluft og tur. To alternativer:
- 1. til toppen av Ulriken (Bratt)
- 2. Landåsfjellet (ikke så bratt :))
1200 - 1230: Lunsj på Montana vandrerhjem
1230 - 1500: Husbesøk aksjon 3 med is!
1500 - 1700: Middagspause (de som vil kan spise sammen på Montana vandrehjem)
1700 - 1900: Husbesøk aksjon 4

DETTE SKAL VI GJØRE:
Det blir god opplæring i husbesøk, og er det første gang du prøver deg vil du få gå sammen med en erfaren frivillig som kan vise deg tips og triks underveis. Vi går på husbesøk på Landås og i området rundt Montana. Det er et ordentlig hyggelig strøk med mange koselige folk og et aktivt nabolag.
HVEM KAN VÆRE MED?
Vi håper at mange frivillige fra hele fylket vil ta turen inn til Bergen denne helgen! På aksjonsfestivalen legger vi spesielt til rette for at alle som kommer langveisfra skal få det hyggelig og få bidratt effektivt som frivillige. Ta med deg en venn eller kom alene og bli kjent med grønne folk fra hele fylket.
HVA KOSTER DET:
For langveisfarende anbefaler vi overnatting på Montana Vandrehjem som vil være basen for hele aksjonshelgen. Vestland MDG dekker inntil 300 kr av overnattingen og 300 kr av reisen til dere som tar kollektivtransport til aksjonen. Alle som deltar får gratis is, sin egen MDG t-skjorte og handlenett med MDG- logo. Det blir felles lunsj og middag søndag på Montana vandrerhjem for alle som har lyst.
MEN HVA MED KORONA?😷:
Koronadisclaimer: Vi vil gjennomføre aksjonsfestivalen etter smittevernreglene som gjelder på tidspunktet. Om smittesituasjonen tilsier at arrangementet ikke er forsvarlig vil det bli avlyst. Som vi har blitt vant til kan dette dessverre også skje på kort varsel. Ettersom vi skal være mye utendørs kan det også skje endringer i programmet i forhold til været. Alle påmeldte vil bli holdt oppdatert om evt. endringer 🙂
Bli med på sommerens vakreste urbane vandretur ☀️ Sammen vinner vi valget 💚💪🏽🌍

Montana