Aksjonsdag Gamle Oslo 10.03

Veibeskrivelser i Google Maps

Når

10.03.2021 KL.18:00

Vi kjører ny postkasseaksjon i den eksotiske ytre by!

På grunn av smittevernsituasjonen fortsetter vi å levere i postkasser, denne gang har vi fått roder fra lokallaget i Nordstrand bydel. Det kan hende at vi må bytte område, dette blir i så fall klart i løpet av mandag 8.3. Planen pr nå (lørdag) er i hvert fall at vi møtes på Simensbråten bussholdeplass foran Ekeberg skole. Dette er endeholdeplassen for buss 23 og 34.

Denne gang skal vi dele ut flunkende nye valgkampaviser. Disse kommer rett fra trykkeriet, så de kan ikke bestilles fra kontoret, derimot deler vi dem ut når vi møtes til aksjon. Hvis du har postkort igjen som ennå ikke er delt ut, så kan de fremdeles deles ut hvis du kan ta en soloaksjon, eventuelt kan du ta dem med på onsdag så de kan fordeles hvis det er andre som eventuelt kan overta dem

Husk smittevern og at vi holder god avstand når vi møtes på aksjonsdagen. Det er, som forrige gang, åpnet for at vi kan gå to og to sammen.

Det blir som vanlig zoom-nachspiel etter aksjonen: https://us02web.zoom.us/j/85158471809

Har du noen spørsmål, er det bare å ta kontakt.

Håper vi ses!