Miljøpartiet De Grønne

torsdag 18. februar 2021 KL.18:00 - Bergen Sentrum

Aksjonsdag #3, Bergen 18. februar

Bli med på aksjonsdag med MDG!

Torsdag 18. februar er det aksjonsdag, og vi skal informere Bergensere om grønn politikk! På aksjonen kommer vi til å dele ut partiets valgkampavis til husstander i sentrum.

Av hensyn til smittevern kommer vi til å gjennomføre en soloaksjon. For å delta på aksjonen laster du ned aksjonsappen (app.mdg.no), finner en passende rode, og deler ut valgkampaviser når det passer deg. Vi anbefaler at du går alene eller sammen med personer i samme kohort, og at du går i sentrum eller i valgkretsene Gimle og Ny-Krohnborg. Husk å rapportere resultatet av aksjonen i Aksjonsappen når du er ferdig!

Du kan komme innom partikontoret (Lodin Lepps gate 2B, 5. etg) mellom 15:30 og 17:00 på onsdag eller mellom 17:00 og 20:30 på torsdag for å hente valgkampaviser. Dersom du ikke har muligheten til å hente på partikontoret, kan du bestille valgkampaviser via aksjonsappen. Bestiller du innen utgangen av onsdag, vil du få levert avisene i din postkasse før kl. 18:00 på torsdag.

Meld deg på aksjonen her og bli med! https://www.mdg.no/aksjonsdag_bergen_18_februar

Når vi sprer informasjon om partiet, er det viktig at vi ikke samtidig sprer virus. Vi ber om at du setter deg inn i partiets anbefalinger om smittevern før du deltar på aksjon. Du finner smittevernreglene inne på Aksjonsappen, når du trykker på «Koronaveileder».

Har du noen spørsmål? Kontakt Jens Petter Pedersen på tlf: 99 49 04 81.

Bergen Sentrum

Bergen 5008