Miljøpartiet De Grønne

fredag 23. april 2021 KL.16:00 - søndag 25. april 2021 KL.16:00 - Hele Rogaland / der du bor

"Aksjonsfestival" #9 (hele Rogaland)

Denne helga skulle vi liksom dra i gang husbesøk/dørbank i Haugesund, Sandnes og Stavanger, og ha det kjekt etterpå, men koronaen setter for tiden en stopper for det hele. Men du kan likevel få is !!!

Sånn kan du få is:

1) - "Jeg har aviser liggende og skal dele ut i helga". Ta bilde av deg selv på tokt.
Har du valgkampaviser/postkort liggende hjemme oppfordres du herved til å bruke helgen til å få dem ut.

2) - "Jeg har ikke fått aviser, men vil gjerne ha og dele ut i helga". (Gjelder Svg, Randaberg, Sola, Strand, Sandnes) Ta bilde av deg selv på tokt.
Ta kontakt med Eva Berge [email protected]/ tlf 984 20870 for å få aviser og aktuelt område.

3) - "Jeg har rapportert i app.mdg.no". Ta bilde med is.
Har du delt ut aviser men ikke rapportert i app.mdg.no enda, er det nå på tide.

4) - "Jeg blir med på aksjon snart". Ta bilde med is.

5) - "Jeg stemmer grønt og livet smiler" Ta bilde med is.

6) Bli med på ryddeaksjon i Haugesund på lørdag klokka 14.00. Ta bilde

Legg ut et bilde av deg selv med is, avis eller søppel i FB-gruppa "MDG ressursperoner Rogaland" eller send bilde til [email protected]

Send kvittering for is til Eva Berge på FB-chat (evt [email protected]) og vi vippser deg ispenger !!

MVH
Valgkampgjengen i Rogaland

OPPRINNELIG PLAN

Aksjonsfestival i Stavanger!

Denne dagen inviteres grønne sjeler fra Sola, Randaberg, Strand og Hjelmeland til Stavanger for felles innsats i den beste valgkretsen i Rogaland, som er Storhaug. Etterpå tar vi et fellesmåltid med debrief i Pedersgata et sted. Hvis smitteforholdene tilltater det da.

Dette er for alle. Hvis du er ny går du med noen som har gått før, og du trenger ikke å ha dyp kjenneskap til nasjonalt eller lokalt program. Vi skal vise oss frem som engasjerte, vanlige, kjekke folk. Bare å møte opp! :)

Kanksje får du møte skibomsen som er opptatt av brukte el-bilbatterier, damen på 83 som er redd for å miste trimtibudet sitt, Alma fra Brazil som synes vi sløser med strøm og kaster for mye mat i Norge, og han som sier at vi er gode og at vi ikke må fryse (fordi om han ikke stemmer på oss, langt derifra).

Det er kjekt å møte folk.

Og veldig kult om du melder deg på!

Hele Rogaland / der du bor

Rogaland