Aksjonsdag #30 Stavanger

Veibeskrivelser i Google Maps

Når

01.08.2021 KL.17:30

Vi kjører på med husbesøk på Våland 1. august! Oppmøte i skolegården til Våland skole kl. 17:30.

Vi er flere som har vært på husbesøk på Storhaug i det siste, og kan melde om at folk er veldig glad for å få engasjerte MDGere på døra :D Husbesøk er det mest effektive vi gjør for å få folk til å stemme grønt! På husbesøk skal vi ikke prøve å overtale folk om noe. Vi banker på for å spørre hva som er viktig for dem, og for å lytte til deres innspill og meninger. Dette er en måte å møte et parti på som folk stort sett setter veldig pris på, og de aller fleste møter oss med et smil og "tusen takk for at du kom".

Man trenger altså ikke å ha erfaring eller kunne mye om politikk for å være med, og dersom du er ny får du alltid gå sammen med noen erfarne. Her er det learning by doing som gjelder, så det er bare å slenge seg på! :D

Ikke nøl med å ta kontakt dersom du har spørsmål! Håper vi sees!!