Miljøpartiet De Grønne

fredag 27. august 2021 KL.17:00 - Aksjon og sosialt - 27.august- St.HansHaugen

Aksjon og sosialt - 27.august- St.HansHaugen

Velkommen på aksjon, den viktigste innsatsen vi gjør i valgkampen!
Oppmøte: ved St.HansHaugen bussholdeplass kl.17:00

På aksjon snakker vi med, og viser oss fram for, velgerne.
Det blir først litt opplæring/ intro før vi snakker med velgere i ca 1,5 timer, før vi skikkelig koser oss sammen. Ingen forkunnskaper om politikk eller MDG er nødvendig.

Mulige aksjonsformer: parkaksjon, husbesøk, plakataksjon. Vi bruker den aksjonsformen som passer best for vær og sted. Les mer om dem her.

Rundt 19:00 møtes de som vil det for sosialt i nærheten (park, kafe eller bar).  MDG stiller med noe enkelt å spise og drikke (ikke alkohol) til dem som ønsker det.

Mersmak? Bli med på andre aksjoner eller sosialt. Du finner hele oversikten her:

Link til hurtigundersøkelsen finner du i facebook arrangemenetet som ligger i facebook gruppa "Oslo MDG - frivillige og ressurspersoner". Ikke med i gruppa? Legg til Therese Fa/ Vilhelm Ofstad Bjørgul / Astri Sjoner/ Almaz Asfaha/ Steven McQueen/ leder av dagens aksjon på facebook, skriv oss en melding hvor du forklarer hvem du er og be oss om å invitere deg inn i gruppa.

Blir du forhindret fra å møte, eller trenger å komme i kontakt med oss? Skriv en mail/ SMS/ ring lederen av aksjonen oppgitt per epost.

Mvh Astri

Aksjon og sosialt - 27.august- St.HansHaugen