Miljøpartiet De Grønne

torsdag 15. juli 2021 KL.17:00 - Aksjon og sosialt - 15.juli - Nydalen

Aksjon og sosialt - 15.juli - Nydalen

Velkommen på aksjon, den viktigste innsatsen vi gjør i valgkampen!
Oppmøte: ved Nydalen T-bane kl.17:00

På aksjon snakker vi med, og viser oss fram for, velgerne.
Det blir først litt opplæring/ intro før vi snakker med velgere i ca 1,5 timer, før vi skikkelig koser oss sammen. Ingen forkunnskaper om politikk eller MDG er nødvendig.

Mulige aksjonsformer: parkaksjon, husbesøk, plakataksjon. Vi bruker den aksjonsformen som passer best for vær og sted. Les mer om dem her.

Rundt 19:00 møtes de som vil det for sosialt i nærheten. Ta gjerne med noe å drikke, spise, badetøy og/eller aktiviteter vi kan drive på med :)

Mersmak? Bli med på andre aksjoner eller sosialt. Du finner hele oversikten her:

Link til hurtigundersøkelsen finner du i facebook arrangemenetet som ligger i facebook gruppa "Oslo MDG - frivillige og ressurspersoner". Ikke med i gruppa? Legg til Therese/ Vilhelm/ Astri/ Almaz/ Steven/ leder av dagens aksjon på facebook, skriv oss en melding hvor du forklarer hvem du er og be oss om å invitere deg inn i gruppa.

Blir du forhindret fra å møte, eller trenger å komme i kontakt med oss? Skriv en mail/ SMS/ ring lederen av aksjonen oppgitt per epost.

Håper vi sees!

Mvh Therese