Aksjon og konsert i Oslo Sentrum ☀️

Veibeskrivelser i Google Maps

Når

16.06.2023 KL.16:00
Start helga med aksjon og konsert i Oslo Sentrum!

Aksjon er det viktigste vi gjør i en valgkamp! Personlige møter med mennesker viser det gode Oslo folk hvem vi er og hvem de stemmer på!
Aksjonsformen er park og gateaksjon!

Program:
1600: Oppmøte på Valgkampsentralen med pizza og prepp!
1630: Aksjon i de grønn lungene rundt Grünerhagen
1800: Konsert i Grünerhagen med 3TOS&MAS

Du trenger ingen forkunnskaper eller materiell - bare å møte opp og vi hjelper til med resten. Vi har blant annet laget en kort spørreundersøkelse, som gjør samtalen enkel, også dersom du er ny.
Her er det trivselsgaranti!

/////////////
3TOS (Magnus Pedersen)
Personligheten hans bærer preg av å ha vokst opp blant blokkene i et flerkulturelt miljø, samtidig som skateboard har holdt han litt i tøylene fra å skli helt ut. 3TOS ble tidlig introdusert til Rap i barndommen som han enda bevarer elementer av i musikken han lager. Med sin særegne stemme og unike formidlingsevne lager han musikk ut i fra følelser og har bevart mye inspirasjon fra barndommen, men har også utforsket mye for å gi en unik sound.

MAS (Milad Shashdadi)
Nykommeren MAS er en norsk-persisk artist som har hatt en oppvekst litt utenom det vanlige og har gjennom de tungene tidene laget musikk som en terapi og utløp for vonde følelser. Han har laget musikk i mange år, men det var ikke før i 2019 MAS begynte å lage musikk profesjonelt sammen med sine partnere i NYLYD KOLLEKTIV. MAS lever i et landskap preget av tunge urbane beats med sårbare temaer og energiske hooks. Alle låtene MAS har gitt ut foreløpig i 2021 har fått enormt god støtte fra NRK P3, P3URØRT, og 730.no.