Meld deg på

Åpnet partilokale - postkasseaksjon og husbesøk

Hvor

Drammen MDG partilokalet
Konnerudgata 34
Drammen, Viken 3045

Nina Guzman Toft

Veibeskrivelser i Google Maps

Når

21.06.2021 KL.18:00
BLI MED PÅ VALGKAMP FOR MDG

Vi holder åpent hus i vårt partilokale i Konnerudgata 34 hver mandag kl 18-20 frem mot Stortingsvalget. Hit kan du komme å hente nyhetsbrev for å dele ut i postkasser der du bor, få en kaffe-kopp og hjelp til å komme igang med MDG aksjons-appen og høre om andre aksjoner og arrangementer vi planlegger i løpet av valgkampen.

Hver mandag drar vi på postkasse-aksjon og husbesøk i ulike områder i Drammen og vi vil gjerne ha deg med på laget. Du vil få opplæring og noen å gå sammen med og er med på det du selv ønsker.

Vi følger alle til enhvertid gjeldende smittevernsregler. De som skal på husbesøk får gjenbrukbare munnbind og MDG-tskjorter. Meld deg på her i appen så har vi oversikt over hvem som kommer.

Vi avslutter alle aksjoner med mulighet for litt sosialt samvær. Litt avhengig av hva som er lov og hva som er lurt kan det bli en kopp kaffe/te i partilokalet eller ute i parken eller ut å ta en øl når det åpner for det.

Vi skal få vår 1.kandidat for Buskerud; Margit Fausko inn på Stortinget og sprenge sperregrensa iår og trenger din hjelp🙂
Kom innom å meld deg til valgkamp - du kan også ta kontakt på [email protected]

Vil du vite mer?

Innstillinger