Miljøpartiet De Grønne

tirsdag 16. februar 2021 KL.18:00 - Nett & telefon

#2 St. Hanshaugen aksjonsdag!

Vi kjører på med aksjoner igjen, #2!

Ettersom smittesituasjonen er som den er, legger vi opp til en aksjon som alle kan delta på uten å risikere koronaspredning. Vi håper derfor at dere vil bli med på en ringeaksjon via funksjonen "Ring en venn" på MDG Aksjonsappen. Aksjonsappen kan lastes ned her: https://app.mdg.no/. Den er superenkel å bruke, og kan åpnes på både mobil og PC.

Ring en venn gjennomføres ved at man ringer noen man tenker kan være åpne for å stemme grønt. Du kjenner sikkert noen - en slekting, en gammel nabo, en nær venn eller en god kollega. Du trenger ikke å presentere MDGs politikk, eller overbevise noen. Alt du behøver (i tillegg til å ha en koselig samtale med en bekjent) er å stille fem enkle spørsmål, og "levere" resultatet av spørreundersøkelsen i appen med ett enkelt tastetrykk. Man kan ringe så mange man bare vil. Hvis du klarer å ringe til mer enn 10 personer kan du med rette smykke deg med tittelen "ringehelt"!

Håper så mange som mulig vil delta!

Nett & telefon

Vilhelm Storm1