Fyll opp valgkampkassa for et brakvalg i 2025

Bidrag
1887167 KR
av mål på 2 500 000 kr (75.5% nådd)

Vi fikk over 4 prosent av velgerne i 2023-valget. Oppnår vi samme resultat eller bedre i 2025, vil vi endelig bryte sperregrensa og få inn mange representanter på Stortinget! Med din hjelp kan vi de neste to årene nå flere potensielle velgere med vårt budskap om en framtid å glede seg til. Fordi vi kan skape et mer rettferdig samfunn som respekterer naturens tålegrenser, slik at alle kan leve gode liv.

NB! Hvis du kom hit fra Facebook eller Instagram og får problemer med Vipps-løsningen, kan du trykke på tre prikker i høyre hjørne og velge "Åpne i Chrome/Safari/nettleser".

Du kan også bidra og få eksklusivt merch

Turkopp
Bidra med 250 kroner og få en MDG-turkopp i emalje (NB, ikke egnet for oppvaskmaskinen). Ved å donere 250 kroner, dekker du kostnaden av å trykke opp 500 valgkamp-postkort som deles ut til velgere.
250 KR
Plakat - Pust
Bidra med 650 kroner og få en 50x70 plakat i ett av tre design fra Bielke & Yang. Ved å donere 650 kroner, dekker du kostnaden av å treffe rundt to tusen potensielle velgere med digitale annonser.
Plakat - Rådhus
Plakat - Hverdagshelt
300 kr donasjon
Ved å donere 300 kroner, dekker du noe av kostnaden av utendørs reklame og digitale annonser i de store nettavisene i innspurten
300 KR
1 000 kr donasjon
Ved å donere 1 000 kroner, dekker du kostnaden av å trykke opp 2 000 postkort som deles ut til velgere.
1000 KR
5 000 kr donasjon
Ved å bidra med fem tusen kroner, dekker du noe av kostnaden av å ansette frivilligkoordinatorer og media-rådgivere til valgkampen.
5000 KR
25 000 kr donasjon
Ved å bidra med 25 000 kroner, dekker du kostnaden av å trykke opp og levere valgkampaviser til 12 500 husstander- nok til å dekke en hel bydel!
25000 KR
100 000 kr donasjon
Ved å bidra med 100.000 kroner, dekker du kostnaden av å sende en adressert brev til 14.000 førstegangsvelgere med oppfordring om å stemme for MDG.
100000 KR

Vil du vite mer?