Bli medlem

Sammen vinner vi kampen for naturen, samtidig som vi berger klimaet og tar vare på alle i samfunnet. Som medlem kan du:

– Bli med på å forme grønn politikk
– Delta på sosiale arrangementer
– Støtte partiets valgkamp

Hva betyr det å være medlem?

Som medlem i Miljøpartiet De Grønne får du mulighet til å støtte vår politiske bevegelse på den måten som passer deg best. Etter innmelding blir du en del av lokallaget der du bor. Der kan du bli med på å forme partiets politikk og delta på sosiale arrangementer. Du velger selv hvor mye du vil bidra, og på hvilken måte. Ved å huke av "Jeg vil engasjere meg som frivillig" melder du din interesse for å være aktiv i partiet. Vi vil da kontakte deg for å høre hvordan du ønsker å engasjere deg.

Hva koster det?

Medlemskontingenten er delt inn i tre satser, der du selv velger hvilken sats du ønsker ut fra hva du kan betale:

• Redusert kontingent 150,-
  • Ordinær kontingent 595,-
  • Høy kontingent 1190,-

Her kan du lese salgsbetingelser for betaling via Vipps.

Dine personopplysninger som medlem

Når du registrerer deg som medlem blir dine opplysninger oppført i Miljøpartiet De Grønnes medlemsregister og partiets støttespillerdatabase. Du aksepterer å bli kontaktet av partiet via epost, sms og andre kanaler du har oppgitt.

Personopplysningene blir stående i to år med ubetalt kontingent før de blir fjernet. Melder du deg aktivt ut blir opplysningene fjernet umiddelbart.

Les mer om De Grønnes håndtering av personopplysninger.

Vedtekter som omhandler medlemskap (§4)

Dine personopplysninger som frivillig

Når du melder deg som frivillig i partiet vil det lagres i støttespillerdatabasen vår. Vi vil behandle informasjon om din aktivitet og hvordan du ønsker å engasjere deg som frivillig i partiet. Du kan lese mer om hvordan vi behandler opplysninger om våre frivillige i støttespillerdatabasen vår i personvernerklæring.

Trenger du hjelp?

Utmelding eller andre henvendelser angående ditt medlemskap rettes til [email protected] eller tlf 236 99 411 (man – fre, 9 – 15)